fredag 27 november 2009

Lycklig fredag

De flesta fredagkvällar är vigda åt cirkelträning. Börjar med boxningsövningar som får armarna att be om nåd sen är det fokus på bålen och en del ben. Boxningen brukar jag köra mot Jens "Magen" och han är inte att leka med. Där får jag vara på tå hela tiden.

Efter att ha kört cirkeln två varv är det dags för mördarplankan. Den ska vi stå i tills låten är slut. Ikväll var det Timbuktu och The botten is nådd. Det känns grymt i magen och axlarna kan jag lova.

Trots att det är jobbigt så blir jag lycklig. Det bubblar i hela kroppen. Jag gillar att träna i grupp och känna att hela rummet är fokuserat mot samma mål.

Vi körde bla Rysk twist (Foto Kraft Food)




Och lite fällknivar gjode vi också (foto photobucket.com)



Trött och glad efter


3 kommentarer:

  1. Fin bild! Inte bara twistpåsen alltså ;)

    SvaraRadera
  2. Nä! Jag menar den där härliga tjejen med det soliga leendet!

    SvaraRadera