onsdag 17 februari 2010

Planerar en tävling

Så där, en dag med tveksamma tankar får räcka. Era peppande ord tar jag med mig och sparar i en liten ask inom mig och tar fram vid behov. Stort tack för dem.

Full fart framåt!!!

Funderar starkt på att springa Genève halvmara.

Dels ligger den bra i tiden och dels så bor min bror där nere med familj. Så jag har både boende och hejarklack.

Hoppas jag, för familjen väntar tillökning inte många dagar efter loppet. Kanske slutar med att jag får ta alla kidsen och springa loppet med dem i släptåg.
Det skulle vara en syn för gudar.

Ska fundera ett varv till och även ta ett snack med värdfamiljen. Så att de vet att jag kommer.

Coola kids!

2 kommentarer:

  1. Hehe, läste förvisso i en viss tidning (!) att Génève är en av världens mest överskattade städer, men jag har varit där och håller inte med. Nu blev jag också sugen att springa där!

    SvaraRadera
  2. Petra: Undrar sååå vilken tidning :-) Tycker nog att det är en helt ok stad. Men visst finns det roligare. Jag tror (med reservation) att banan är väldigt platt. Går ju längs med sjön.

    SvaraRadera