fredag 30 mars 2012

Inspiration



Igår var jag med min syster på ett föredrag som Malin Ewerlöf höll i samarbete med Akademibokhandeln och Löplabbet.

Malin var ju där i egenskap av att promota sin nya bok men det är ändå väldigt trevligt att höra på en före detta elitlöpare som sadlat om till tränare för motionärer. För hon har erfarenhet av båda sidor.

Dels som heltidssatsande, egotrippad löpare och dels som 3 barns mamma som ska försöka få det egna företaget att gå ihop samtidigt som hon springer på en ganska hög nivå.

Nu var det inte speciellt mycket nytt som jag lärde mig men bara att få höra glöden i Malin Ewelöfs röst när hon snackar löpning gör mig glad.

Ska i helgen läsa boken i fråga och njuta av bilderna i den (som föreställer delar av Tolvangruppen)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar