torsdag 16 september 2010

Världens lataste kväll

Egentligen skulle jag varit i bassängen idag och kört våtväst. Men jag passade.

Det blev en hemmakväll med stök och bakning. En äppelkaka och en äppelpaj. Jag har tydligen frdagsfikat imorgon. Men det gör absolulut inget. Det var bara skoj.

Här borde jag ha dåligt samvete men jag tänker inte ha det ett dugg. Jag har rört på mig i veckan och jag kommer ha en väldigt rörlig helg. Lite vila är aldrig fel och speciellt inte efter en ganska hetsig vecka, i mina mått mätt.

Ska bli riktigt skönt med helg, som kommer gå i yogans tecken.

Namaste

Äppelkaka från Allt om mat

4 kommentarer:

  1. Varför jobbar inte jag på samma ställe som du för??????? :)
    Dina arbetskamrater är ena riktiga lyllosar!

    Man ska inte ha dåligt samvete över att man inte tränar ett pass. Både du och jag börjar nog bli lite bättre på att inte ha det men vi har en liten bit kvar....

    Bara för att kontra lite, mot dina härliga äppelkakor och pajer, så ska jag till Ulriksdal idag och äta lunchbuffé.... ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Spontanvila och äppelkaka är också en del av träningspusslet! Låter förövrigt sjukt gott!

    SvaraRadera
  3. Maria: Ulriksdal...åhhhh svårt avis. :-) Fast så lite jag tränar nu så skulle jag inte gå plus på buffén. Jag äter inget längre (OBS!! Jag äter men inte lika mkt som förut då jag blir mätt mycket fortare. Dvs jag gör inte av med något)

    SvaraRadera
  4. Andréa: Du har så rätt. Måste se hela pusslet och inte bara fibbla med hörnbitarna :-)
    Det var helt ok. Inte helt nöjd med kakan. Kanske lite citron i?

    SvaraRadera