tisdag 1 mars 2011

Laddar inför Hagaladder

Kvällens program kommer bjuda på en liten nätt intervallstege.

Min plan är att komma upp i tröskelansträgning på alla intervallerna. Det kommer vara lite svårare på de kortare men jag gör så gott jag kan.

Joggvilan mellan kommer vara halva intervalltiden. Alltså den intervall som precis avslutats.

2-3-4-4-3-2-1-1 minuter ska vi springa, jag och 12:an-gruppen.

Jag har noterat att soppa är väldigt mättande. Tog en rövare idag och åt gårdagsmiddagens soppa till lunch. Jag är fortfarande mätt.

4 kommentarer:

  1. Gick det bra för dig i Hagaparken? Det är verkligen är kul att se alla dessa löpare en helt vanlig kulen tisdagskväll i Hagaparken!

    SvaraRadera
  2. Hagabacken är en fantastisk och omtalad backe för intervaller. Någon gång så möter jag upp och kräver revansch...

    SvaraRadera
  3. Carina: Jo det gick helt okej. Det är fullt med löparendorfiner i Haga på tisdagar

    SvaraRadera
  4. Naprapat Jonas: He he handsken är kastad. Försten upp!

    SvaraRadera