fredag 16 oktober 2009

Morgonyoga

Jag trodde jag skulle vara seg och stel i kroppen efter gårdagens intervaller men när klockan ringde kändes det bra i kroppen. Både pigg och nyter.
Yogan gick bra och jag fick fokus efter ett tag då jag kunde ignorera en ljudmaskin som stod och lät i en hörna. Ingen aning vad det är för en maskin eller vad den gör för nytta. Först blev jag väldigt irriterad men kom på att det är ju väldigt energikrävande att vara irriterad på något som jag kan tänka bort. Om det var syftet att få mig att fokusera bättre så lyckades det.
Ikväll tar jag det lugnt eftersom det är tävling imorgon och jag vill försöka göra ett bra resultat.

I övrigt så försöker jag inte tänka på passet igår och att hitta det positiva i det jag faktiskt genomförde. Som Malin sa: "Tänk om alla pass skulle gå bra och allt skulle flyta på. Då skulle det ju inte vara någon utmaning". Jag får visa vad skåpet ska stå nästa vecka då det vankas backe.



Foto: Anna Molander Från ett träningsläger för ett par år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar