onsdag 25 november 2009

En mellandag

Idag var en typiskt mellandag som skulle fyllas med kompletterande träning, På morgonen blev det rogivande Ashtanga Yoga på Atmajyoti. 65 lugnande minuter i en varm yogasal. Det var lite svårt att komma ur bingen men jag har sådan tur att har jag vaknat så har jag svårt att somna om. Så då kan jag lika gärna gå upp.

Harmonisk jobbade jag hela dagen och lärde mig ännu fler trevliga och nyttiga kommandon och funktioner i Excel. Vi ska lägga om hela produktstrukturen så då blir det en hel del knappande och listor som ska ändras. Snart klart.

Nu ikväll har jag varit på gymmet och kört min vanliga supersets styrka. Jag klarar inte av att bara vila mellan de olika övningarna utan jag måste hela tiden ha något att träna. Tog det lite lugnare med benen men körde ändå rumpan då den trilskats lite senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar