onsdag 6 januari 2010

Äntligen dags för Sub40 träning

Det har gått tre långa veckor sen senast vi i gruppen tränat tillsammans. Vi pratade om att springa ihop under jullovet men för min del har det inte blivit av.

Hörde av en av mina gruppkamrater och han hade varit sjuk en stor del av ledigheten. Typiskt! Stackarn.

Imorgon står det spännande intervaller på schemat. Jag hoppas att det är temperatur och underlag för att genomföra dessa.

2 set med 3x(1 kilometer+ 2x200 meter) Vi ska vila 60 sekunder efter 1 kilometer, 30 sekunder efter 200 meter. 2 minuter setvila på det. Det kommer bli ett tufft men kul pass. Misstänker att det kan vara någon joker med så som en backe eller liknande bara för att piffa till det ytterligare.

Längtar till i morgonkväll

4 kommentarer:

  1. Fasiken vad kul. När jag flyttar till Stockholm ska jag också gå med i en kul löparklubb och skojhetsa fram sub45...sen sub40 :D

    SvaraRadera
  2. Petra: Det tycker jag absolut att du ska göra. Att springa i klubb är inspirerande och beroendeframkallande

    SvaraRadera
  3. Vilken cool tröja! Passar en cool brud såklart!

    SvaraRadera
  4. MarathonMia: Hoppas snart leva upp till den :-) Mycket Cool var jag idag. Bet i kinderna

    SvaraRadera