torsdag 12 augusti 2010

Jag har det bra trots skada

Jaha, här sitter jag med hur mycket tid som helst för träning men inte en hel kropp att träna med.

Är det synd om mig? Nej, inte särskilt.

Jag vet att jag kommer pigga på senorna och att de kommer igen om en vecka eller två. Så under den tiden tänker jag köra alternativ träning så som spinning, crosstrainer och en massa styrketräning.
Och då passa på att köra extra mycket ben och rumpa. Jag är lite feg i vanliga fall och vågar inte köra allt för tungt med benen då jag tror att jag blir för trött och inte kan springa lika bra.

Jag har även kört lite yoga (med betoning på lite). Det har blivit mest solhälsningarna men jag hoppas få ro till att köra lite längre.

Jag ska under kvällen titta igenom en DVD med fjollbollsövningar. Ska berätta vad jag tyckte om den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar