torsdag 30 september 2010

Trötttrötttrött

Igårkväll efter träningen blev jag så in i bängen trött. Hela kroppen skrek efter vila.

Jag misstänker att jag hade något skit i kroppen. För natten blev väldigt orolig och svårt att komma till ro. Min plan att komma upp och köra yoga på morgonen slog jag ur hågen. På det sättet fick jag en och en halv timme mer sömn och det behövdes.

Idag känns det bättre men inte tipptopp i kroppen. Så den planerade vilokvällen kommer väldigt lägligt. Så får jag gå på yogan igen imorgonbitti om kroppen vill.

6 kommentarer:

  1. Bra att lyssna på kroppen! Oftast har den ju rätt bara vi vågar lyssna på signalerna!

    SvaraRadera
  2. Vi fick ju lite fikaträning och shoppaträning istället, nu på kvällen! :-)
    Kul som alltid att träffa dig!
    Efter ett par timmar med dig är jag som en ny människa!

    SvaraRadera
  3. Jenny: Ja, ibland skriker den väldigt högt så det är svårt att blunda med öronen :-)

    SvaraRadera
  4. Maria: Ja det var en ren och skär energiboost du gav mig (och sprit! ;-) )

    SvaraRadera
  5. Även fast du känner dig trött tycker jag det är kul att se att du är ute och springer igen.

    Hoppas du kan träna på nu under hösten/vintern.

    Vi kanske ses i spåret vid Skavlöten eller Täby IP (de är till stor del samma spår)

    MVH

    SvaraRadera
  6. Lennart: Tack! Jag hoppas att det blir en bra vinter med mycket uppbyggnad och stärkande löpningar.

    Det skulle vara kul om vi kunde springa ett pass i hop där. Det var ett tag sedan jag rastade benen i det området.

    Är du på kurs i helgen?

    SvaraRadera