torsdag 14 oktober 2010

Höststorm

Idag har det snurrat en massa tankar i huvudet och en hel del frustration har funnits. Samtidigt som det har hänt bra saker och jag ser en massa ljus i tunneln.

Så det fanns inte mycket inspiration till att springa fast det stod 40 minuter löpning på programmet. Men jag vet att jag kommer må mycket bättre efter ett pass och alla snurriga tankar hamnar på rätt plats.

Jag har bestämt mig för att de flesta passen just nu under uppstarten och grundträningen ska gå så mycket i terräng som möjligt. Det behöver inte vara OBT men det ska vara rejält kuperat så att mina ben och hjärta ska bli starkare.

Så Skavlötens alla spår kommer att nötas i höst. Och det som är skönt är att träningen är klar snabbt. Och jag kan göra andra saker på kvällen. Ikväll till exempel bakar jag bröd.

Och inlägges rubrik anspelar på hur passet kändes. Blåsigt och ganska så tungt. Eller fel. Det var tungt, inte bara ganska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar