måndag 9 januari 2012

Dubbelpass på en söndag

Körde två pass igår. Det första var orientering.

På sommaren finns Sommarserien och nu under vintermånaderna finns Vinterserien. Man betalar en liten peng, får en karta och sen ut och hitta kontroller.

Igår kändes det okej men ändå gick det inte speciellt bra. Vet inte vad det var men en aning ofokuserad var jag nog och hamnade lite för snett på vissa kontroller. Men det är bara att bita ihop och komma igen till nästa gång som blir om två veckor.

Det andra passet blev vanlig plattlöpning runt holmen. Inget att skriva hem om egentligen utan det var bara att genomföra.

Totalt blev det 62 kilometer och det är bra. En mellanhård vecka blev just mellanhård.


2 kommentarer:

  1. "Totalt blev det 62 km" När jag läste det så tänkte jag: Men det var sjutton vilken lång orienteringsbana hon körde!!!! Sen fortsatte jag att läsa och förstod det nog som så att det var hela veckan.... Kändes lite bättre då! =)

    Ha det!

    SvaraRadera
  2. Maria: ha ha ha sååå mycket bommade jag inte :-)

    SvaraRadera