torsdag 5 april 2012

Startade med styrka

Nä nu får det vara slut på förkylningen. Det har varit en halvdan historia som sinkat träningen men inte gjort mig sängliggande utan jag har kunnat jobba som vanligt.

I morse bestämde jag mig för att köra lite styrka av det lättare slaget. Rehabträningen har jag gjort hela veckan. Det vill säga excentriska tåhäv med vikt.

Väldigt suddig. Skyller på fotografen
I dag blev det lite andra övningar efter. Jag körde en hel del axlar, rygg och så en skvätt mage.

Kan konstatera att jag har en del att lära när det gäller att ta kort samtidigt som jag står i en övning.

En baaanaaaan!
Nåja, magen blev trött och även resten av kroppen.

Kanske ska prova en liten, liten löptur ikväll. Bara för att få smaka på ljuset lite.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera