tisdag 29 maj 2012

Måndagsskoj i Haninge

För att få lite uppmjukning i benen valde maken och jag att styra kosan mot Haninge och deras motionsorientering som kändes som en lagom aktivitet efter söndagens långpass med extra höjd.

Men det blev ju som det blev. Jag kan ju inte låta bli att rejsa lite och försöka att ta kontrollerna lite snabbt och snyggt. Banan var inte jättesvår så det var ett ypperligt tillfälle att springa rejält obanat och försöka få till ett steg som i alla fall liknade skogsanpassat.

Jag blev trött. Jag blev trött i benen.

Så får jag inte starka ben nu ger jag upp.

Har du möjlighet så tycker jag att du ska testa motionsorientering. Det finns banor för alla nivåer och alltid trevligt folk i klubbstugorna som hjälper dig tillrätta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar