måndag 5 oktober 2009

Möte med coachen

Har nu fått mitt första schema för kommande två veckor. Visserligen är jag sjuk än men jag är väldigt sugen på att komma igång.
Schemat består av 4 st träningspass (löpning) i veckan. Två stycken kvalitetsträningar, en långdistanslöpning och en lite kortare distanslöpning.
Jag hade en del frågor så här första gången och fick då utan knussel ett möte med Lisa Blommé för att diskutera och fråga.
Jag känner mig trygg med programmet och jag tror det är alldeles lagom för mig just nu. Lite annat tänk än vad jag tänkt med min träning förut.
Hittills har jag tänkt mycket tid, mycket mängd när det gäller träning för att kunna orka springa maror och lidingölopp. Men nu är det nytt och mer fokus på fart. Ska bli spännande om jag vågor köra intervallerna hårt och våga stå på. Ska mjölksyran bli min vän?
Kommer lägga in två styrkepass i veckan och även två yogapass för att få lugnet och en motpol till all prestation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar