onsdag 27 januari 2010

En vanlig mellandag

På jobbet igen och lika ont i foten som igår.

Visserligen står det inte löpning på agendan idag men lite jobbigt med smärtan är det. Hade planerat yoga nu på morgonen men ställde in och lät foten vila till kvällen.

Började med 45 minuter yoga och fortsatte till gymmet där jag körde mest mage och rygg men även lite ben och axlar.

Funderar på om Gumman Tö har gått i pension och lämnat oss med Kung Bore för all framtid. Det är inte speciellt inspirerande just nu och jag har lite svårt med motivationen.

Men jag vet att bara foten blir bra och snön försvinner kommer jag att springa som en liten gnu.

6 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bra i foten snart! Ja usch, här i Uppsala dumpade det typ 3 dm snö idag...räcker det inte nu??

    SvaraRadera
  2. Ja vem har sett en Gnu i halvmeter djup snö. Hoppas snart klöven är bra.

    SvaraRadera
  3. Aj då, hoppas det blir bättre snart. Är det bara blåsan som gör ont eller är det ömt inne i foten också?

    SvaraRadera
  4. Petra: Foten är nu på bana men det kändes mörkt igår. Tänk vad kroppen fixar saker snabbt ibland. Det räcker nu absolut med vinter...och mer snö kommer det....

    SvaraRadera
  5. Odda: Klöven känns ok. Inte helt bra men springbar och jag kan inte skylla på den om resultatet inte blir bra. Gnu gör sig bättre på en savann :-)

    SvaraRadera
  6. medeldist: Det var även inne i foten och runt om kring blåsan. Jag har fått lära mig den hårda vägen om hur jag INTE ska behandla fötterna. Fotvård nästa!

    SvaraRadera