tisdag 16 februari 2010

Idag "fular" jag mig

jag vilar.

Jag kommer få en kväll helt för mig själv. Undrar om jag ska passa på att äta "fulgodis", äta "fulmiddag" och ha "fulkläder".

Varför allt detta ful? Inom träningsbloggvärlden har det tydligen blivit en trend i att det är fult att vila.

Jag har själv väldiga problem med att vila tillräckligt. Och det har inget med att jag får press av andra träningsbloggare eller tränande. Utan det har att göra med en huvudorsak.

Jag tycker det är så hiskeligt kul att träna men samtidigt så vet jag att kroppen och huvudet behöver vila från träningen.

Fulgodis



Fulmiddag



Fulkläder

2 kommentarer:

  1. Jag kan bara hålla med, jag har aldrig känt någon press att träna på grund av andra bloggar utan tycker bara att det är så himla kul att träna! Hm, din fulmiddag slinker nog ner här oftare än den borde...

    SvaraRadera
  2. Petra: Jag vet. Du har kommit till insikt och har balans och du har samma "åkomma" som jag. Det är för kul att träna. Helst heltid om möjligt :-)

    Vanligtvis är jag alldeles för hungrig för att inte ha lagad mat men ibland känns det som om jag bara tänker träning och mat och då är det så skönt att få synda och bara trycka i sig fil med flingor.

    SvaraRadera