fredag 26 februari 2010

Svett, beväring och gamla strumpor

upptäckte jag att jag luktade efter 45 minuter löpning idag. Synd bara att jag skulle köra cirkelträning med klubben.

Lusigt att Coach Malin, Coach Lisa och jag pratade igår under nerjoggen att tjejer vanligtvis inte luktar så mycket svett. Men Lisa, även tjejer kan lukta orienterare har jag nu bevisat.

Nåväl, det blev totalt 55 minuter löpning för att kolla hur vaderna mådde samt för att kolla underlager på eventuella snabbdistanssträcka. Det ser mörkt ut. Jag älskar att det plaskar ute och jag kan ta ett par dagar med riktigt ruskigt underlag, bara det blir barmark.

Cirkelträningen var bra som vanligt och idag kände jag mig stark i kroppen.

Känner av att jag inte sov så mycket inatt. Gäspar stort och länge. Ska lägga mig snart och sova hela natten, som omväxling.

Min nya mössa invigdes idag. Den var riktigt skön

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar