tisdag 16 augusti 2011

Soppatorsk

Fartlek i Hagaparken där det var fokus på backar. Både uppför och nerför.

Gruppen var taggad så det var ingen promenad i ovan nämnda park. Jobbigt var ordet.

Jag hoppas att det beror på att jag inte är helt återställd efter semesterns alla fysiska aktiviteter. Annars har jag problem.

Nåja, i en av intervallerna kom vi nästan högst upp på Hagahögen. Benen skriker, sa Bill, Trötta ben, sa Bull.

På vägen hem insåg jag att en tallrik soppa inte var tillräckligt för att tillfredsställa motorn i kroppen. Jag gick torrt. Skyller på ett lite läskigt möte på eftermiddagen som gjorde att jag inte kunde äta och att jag kom ur fas.

Men nu är jag på bana efter blodpudding, bacon och lingonsylt. Mums!


2 kommentarer:

  1. Om det var soppa till lunch och inget ordentligt mellanmål så förstår jag att du gick helt torrt!
    Oftast tycker jag inte att soppa är tillräckligt alls de dagar jag ska träna ett ordentligt pass oavsett om jag får ett bra mellanmål. Nä, dagar med hård träning då ska det vara mycket och näringsrik lunch! :)

    By the way.... Hagahögen gör att hela kroppen skriker och ber om att få lägga sig ned i närmsta buske! :)

    SvaraRadera
  2. Maria: Soppa => soppatorsk (höhö)
    Du, Hagahögen sitter som en smäck! Hua, men jag hoppas att det ger bra med krut till LL.

    SvaraRadera