lördag 17 december 2011

Långlöp och en glögg

Det var väldigt segt att ta sig ut idag. Jag passade på att baka och göra julgodis istället för att ge mig av och springa. Men tillslut kunde jag inte vänta längre om jag skulle få dagsljus som sällskap.

Sprang Kungsholms strand bort mot Stadshuset, vidare mot Rosenbad, Kungsträdgården, Grand, Strandvägen och sen runt Djurgården.

Trots vädret var det lite folk ute och promenerade. Men jag undrar när deras dunjackor kommer torka? Det måste bara ha sagt slurp när regnet träffade tyget.

Nåja, trots det stora motståndet innan jag kom ut så gick det helt okej. Och det var inte så farligt kallt som jag befarade. Men det är väldigt skönt att nu sitta inne och kura med en liten glögg som sällskap.

Totalt blev det 18 kilometer och 90 minuter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar